رشد شتاب‌دار حضور مردم پایتخت در دور دوم انتخابات

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران از استقبال و رشد شتاب‌دار حضور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: فرآیند اخذ رای در پایتخت تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر جمعه در حاشیه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: با استقبال بی‌نظیر مردم از فرآیند رای‌گیری، شاهد رشد و روند شتاب‌دار حضور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: امروز جمعه تا ساعت ۱۸ به عنوان زمان اولیه اخذ آرای مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بود که با توجه به استقبال مردم این زمان تا ساعت ۲۰ در مرحله اول تمدید شده است.

فخاری اضافه کرد: احتمال دارد که در ادامه و پس از ساعت ۲۰ هم شاهد تمدید زمان باشیم تا مردم بتوانند با فراغ خاطر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

رشد شتاب‌دار حضور مردم پایتخت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

فرایند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در حدود سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای پایتخت و حدود سه هزار شعبه دیگر مناطق استان تهران آغاز شد و در مرحله نخست تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

۱۵۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در این روز تعیین شده تا انتخابات در کمال سلامت، آرامش و امنیت در تهران برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha