۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85530577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده قزوین: وزیران ضعیف در دولت آینده جایی ندارند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات وزیران ضعیف در دولت آینده جایی نخواهنمد داشت در صورت معرفی گزینه‌های ضعیف با جدیت گزینه‌های برتر و بهتری را مطالبه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس جمهور آینده باید سریعا از روز شنبه وارد عرصه خدمت رسانی شود و از مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد شروع کند، همچنین باید بلافاصله ساختارها را برای هییت وزیران آماده سازد.

وی اضافه کرد: رییس جمهور آینده باید بتواند ذایقه‌ مردم در حوزه‌ هیات وزیران را تامین کند، کسانی را معرفی کند که مقتدر و دارای کارنامه‌ی درخشان و برنامه و راهبرد جدی برای حل مشکلات باشند، ما قطعا اجازه نمی دهیم وزرای ضعیف در دولت آینده جای بگیرند، چراکه دولت فرصت خطا ندارد.

محمدبیگی تصریح کرد: ملت ایران باید به کسی رای بدهد که از کارنامه و برنامه خوب برخوردار باشد، به کسی رای بدهید که به قول مقام معظم رهبری در تیم خودش آدم‌های راسخ به مبانی دین داشته باشد و بتواند کارشناسی شده برنامه ارایه دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نه به تکرار دولت یازدهم و دوازدهم و عقب گرد به گذشته باید در این دوره از انتخابات در سرلوحه رای دهندگان قرار گیرد تا کشور با سرعت به جلو حرکت کند.

محمدبیگی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ناهمسویی احتمالی رییس جمهور با نگاه مجلس اظهار کرد: بنده پزشک هستم و کار فنی و تکنیکی انجام دادم، برای من بیش‌ از این که یک فرد سیاسی باشد، باید یک فرد اجتماعی و فعال فرهنگی بوده و شایسته مردم با تمدن باشد، بنابراین هر کسی که رییس جمهور شود، با او همکاری و پشتیبانی خواهیم کرد و بدون قطع در انتخاب هییت وزیران از حق ملت ایران دفاع کرده و سختگیرانه رفتار خواهم کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت آیت الله شهید رییسی نیز با اینکه عمکرد ایشان سلامت بود، مجلس به چند وزیر رای اعتماد نداد، بنابراین معتقد بودم باید کمک کنند تیم دقیق و قوی داشته باشند.

محمدبیگی تصریح کرد: فکر می کنم که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شناخت مردم از کاندیداها بیشتر شده است، با توجه به اینکه فرصت دور اول کم بود در دور دوم یک فرصت دوباره‌ای برای شناخت بیشتر نامزدها فراهم شد تا مشارکت‌ها افزایش یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم کسانی که تا این ساعت مشارکت نداشتند، در ساعت باقیمانده با حضور در شعب اخذ رای مشارکت سیاسی داشته باشند، اینکه ما به چه کسی رای بدیم در تعیین سرنوشت آینده سیاست‌های اجرایی دولت و راهبردهای اساسی دولت خیلی اثرگذار خواهد بود، اینکه به دولتی رای بدیم که محور مقاومت برای او مهم باشد بسیار اهمیت دارد.

محمدبیگی اضافه کرد: دنیا امروز منتظر است که ببیند چه کسی را انتخاب می‌کنیم، چون تغییر حکمرانی جهانی وابسته به رفتار دیپلماتیک کشورهاست و رفتار انتخاباتی ما که همزمان با کشورهای دیگری همراه شده، می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقویت محور مقاومت زنان و کودکان، رفع مشکلات معیشتی، افزایش اشتغال و مبارزه با بیکاری، تولید مسکن، مبارزه با فساد، اعتلای خانواده و تقویت برنامه‌های فرهنگی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مدنظر رییس جمهور آینده باشد.

محمدبیگی با انتقاد از برخی اخبار در خصوص خرید آرا در برخی صندوق‌ها تاکید کرد: از هیات نظارت و بازرسان صندوق‌های رای می‌خواهم که با جدیت جلوی این تخلفات ایستاده و اجازه ندهند که چنین تخلفاتی در شعب اخذ رای اتفاق بیافتد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استیفای حقوق زنان و خانواده و دفاع از زنان سرپرست خانوار به عنوان مهم ترین مطالبات من از دولت آینده خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha