انتخابات انحصاری نیست و رأی مردم رئیس جمهور را مشخص می‌کند

اهواز-ایرنا- شناگر پیشکسوت خوزستانی تلاش دشمن برای تبلیغات منفی را بی‌اثر دانست و گفت: انتخابات انحصاری نیست و رای مردم رئیس جمهور آینده را مشخص می‌کند.

به گزارش ایرنا، ساسان کریمی جمعه شب در جمع خبرنگاران خوزستان بیان کرد: ورزشکاران همیشه حماسه آفریدند و با وجود تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه و شرکت در انتخابات دشمن را مایوس کردند.

وی اظهارکرد: یکی از پروژه های رسانه‌های معاند انتخابات مجلس بود ولی مردم با شور و شعف در انتخابات شرکت کردند، امروز نیز مردم با حضور خود در پای صندوق های انتخابات ریاست جمهوری، لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری نشاندند.

این شناگر پیشکسوت با تاکید بر اینکه انتخابات انحصاری نیست و متعلق به همه مردم است گفت: انتظار می رود همه ورزشکاران خوزستان در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha