۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85530679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: میزان مشارکت انتخاباتی در استان به ۴۹ درصد رسید

زنجان –ایرنا – استاندار زنجان گفت: میزان مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تا ساعت ۲۱ به ۴۹ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ محسن افشارچی شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان،‌افزود: تا به این لحظه که یک ساعت تا پایان زمان تمدید شده رای گیری باقی مانده است میزان مشارکت انتخاباتی در استان سه درصد نسبت به دور اول انتخابات افزایش داشته است و قطعا تا پایان رای گیری بیشتر هم می شود.
وی اضافه کرد: مردم ولایی و انقلابی استان هرکجا احساس کنند که باید حضور داشته باشند پا به میدان می گذارند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا می کنند.
استاندار زنجان ادامه داد: باید توجه داشت که انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در نوع خود در تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر است چون هم قبل از چهار سال برگزار می شود و هم با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان نیست.
افشارچی افزود: میزان مشارکت حدود ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری تا به این لحظه،‌ کاملا پذیرفتنی است و باید از مردم تشکر کنیم که به صورت حماسی در انتخابات حضور می یابند چون می دانیم فصل کشاورزی در روستاهاست و خود را متعهد دانستیم با صندوق های سیار برای جمع آوری آرا اقدام کنیم.
استاندار زنجان ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران انتخابات در استان، گفت: برگزاری انتخابات در ایران کاملا مردمی است و از ناظران سرصندوق، نمایندگان فرماندار و ۱۴ هزار دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان همه از اقشار مختلف مردم تعیین و انتخاب می شوند که باید از زحمات تک تک آنها قدردانی کنیم.
مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار و با ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی امروز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha