تلاش مضاعف وزارت خارجه برای اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور

تهران - ایرنا - معاون کنسولی وزارت امور خارجه عنوان داشت: امیدواریم در انتخابات بعد تحولی را در شیوه اخذ رأی داشته باشیم و این اراده در وزارت خارجه وجود دارد و تنها زیرساخت قانونی باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، بیگدلی معاون کنسولی وزارت امور خارجه در شامگاه ۱۵ تیر در ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه عنوان داشت: تشکر می‌کنم از رسانه‌های به دلیل جدیت در پیگیری و اطلاع‌رسانی تحولات انتخاباتی در کشورهای مختلف و همچنین از حضور صمیمانه هم‌وطنان در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم.

وی افزود: اطلاع‌رسانی رسانه‌ها بازتاب خوبی که داشت. شاهد این بودیم گرچه سهم ایرانیان خارج از کشور سهم بالایی نیست ولی بسیار تأثیرگذار و پربرکت است.

بیگدلی اضافه کرد: ما شاهد برگزاری خوب انتخابات بودیم و نمایندگی‌های ما ارتباط خود را با هم‌وطنان صمیمانه‌تر برقرار کردند. این انتخابات برای ما انتخابات پربرکتی بود. این انتخابات همچنین انتخابات سالمی بود و کادر وزارت امور خارجه برای اخذ تک به تک رأی ایرانیان تمام تلاش خود را به کار بردند.

وی گفت: بعضاً برای اخذ رأی از کمتر از انگشتان دست همچون برخی حوزه‌های افریقا صندوق‌هایی تمهید شده بود. تلاش ما این بود که هیچ ایرانی مایل به رأی دادن از صندوق‌های رأی محروم نباشد. انشاالله در انتخابات بعد تحولی را در شیوه اخذ رأی داشته باشیم و این اراده در وزارت خارجه وجود دارد و تنها زیرساخت قانونی باید فراهم شود.

بیگدلی افزود: اتفاقی که ظرف دو هفته اخیر افتاد نتیجه مبارکی خواهد داشت و ملت ایران با حضور در صندوق‌های رأی سرنوشت خود را برای دوره‌ای ۴ ساله تأمین می‌کند و این در اقتدار ملی ما نقش مهمی دارد. من و همکارانم در وزارت امور خارجه از اینکه نقش کوچکی در این انتخابات ۱۳۸ حوزه در ۹۸ کشور داشتیم خرسندیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha