۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۰:۰۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85530727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پایان رای گیری در قزوین/شمارش آرا آغاز شد

۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۰:۰۳
کد خبر: 85530727
پایان رای گیری در قزوین/شمارش آرا آغاز شد

قزوین - ایرنا - همزمان با پایان مدت زمان رای گیری مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در قزوین، شمارش آرای مردم این استان در شعب اخذ رای آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با پایان مرحله نخست چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور در هشتم تیرماه جاری، رقابت ۲ تن از نامزدهای انتخابات یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی که توانسته بودن بیشترین آرا را به خود اختصاص دهند، به مرحله دوم کشیده شد.

در مرحله دوم این دور از انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین با تعیین یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای که ۷۰۰ شعبه آن شهری و ۳۸۹ شعبه اخذ رای روستایی بود، از ساعت هشت صبح پنجم تیرماه و همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ساعت ۲۴ نیز ادامه پیدا کرد.

براین اساس، شعبه‌های اخذ رای در استان قزوین به تفکیک ۵۰۹ شعبه در قزوین، ۱۸۱ شعبه در تاکستان، ۱۱۸ شعبه در بویین زهرا، ۷۵ شعبه در آبیک، ۱۵۳ شعبه در البرز و ۵۳ شعبه نیز در آوج دایر بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با پایان مهلت قانونی رای گیری و بسته شدن درب شعب اخذ رای، کار شمارش آرا آغاز شده که پس از پایان شمارش، نتایج آن از سوی ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست این دور از انتخابات نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha