عشایر سردشت در انتخابات مشارکت خوبی‌ داشتند
عکس آرشیوی است

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: مناطق عشایرنشین «هه‌وار بیوران» این شهرستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مشارکت خوبی داشتند.

باباخان اسکندری بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ادامه روند برگزاری انتخابات صندوق های سیار به مناطق عشایر نشین «هه‌وار بیوران» این شهرستان ارسال شد و مشارکت عشایر و باغداران این منطقه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گسترده بود.

وی اضافه کرد: در دیگر مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز مشارکت مردم در مقایسه با دوره اول انتخابات ریاست جمهوری بسیار گسترده و حضور مردم نیز پرشور تر بود.

فرماندار سردشت با اشاره به اینکه ۱۲۰ دستگاه خودرو برای جابجایی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات ساماندهی شده، گفت: از مجموع شعب اخذ رای تعیین شده در این شهرستان، ۴۴ شعبه ثابت و مابقی هم به صورت سیار در روز انتخابات فعال بودند.

وی اظهار کرد: ۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۵۲ شعبه در بخش مرکزی و ۴۱ مورد در شهر ربط ساماندهی شده بود.

اسکندری با قدردانی از حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان افزود: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تاثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

به گزارش ایرنا، دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در سردشت نیز آغاز شد و شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای ۲ بخش ربط و مرکزی با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha