۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85530969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رییس خانه صنعت زنجان: تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند

زنجان - ایرنا - رییس خانه صنعت و معدن زنجان گفت: تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند و باید قدردان تلاش آنها برای گردش چرخ‌های اقتصاد باشیم.

سجاد نباتچیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولیدکنندگان و کارفرمایان در شرایط سخت جنگ اقتصادی با مشکلاتی از قبیل انبارهای خالی مواد اولیه، نداشتن سرمایه در گردش و شرمنده شدن در برابر کارگران دست و پنجه نرم می کنند ولی با وجود همه این موارد،‌ همچنان در سنگر تولید در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان علیه کشور قرار داریم، گفت: تولید در این شرایط واقعا با اعمال شاقه ممکن شده است، از این رو تولیدکنندگان به گردن مسوولان دِین دارند و باید حمایت های لازم از آنها در چنین شرایط اقتصادی صورت گیرد.

نباتچیان با بیان اینکه اگر منابع شبکه بانکی به تولید هدایت شود منجر به تورم نخواهد شد، افزود: در زمان حاضر ۶۰ درصد هزینه های تولید شامل هزینه های انرژی است و با این وضعیت نمی توان رشد قابل انتظار را در اقتصاد ایجاد کرد از این رو دولت باید در این خصوص از تولیدکنندگان حمایت کند.

وی به آسیب های نحوه اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور در استان اشاره کرد و گفت: این قانون در استان به شدیدترین وجه اجرا شده است در حالیکه در سایر استان ها چنین نیست و تبعات این روند، خالی شدن مجموعه های تولیدی از کارگران ماهر و با سابقه است.

استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha