اعلام آمادگی جامعه پزشکی برای همکاری همه‌جانبه با رئیس‌جمهور منتخب

تهران- ایرنا- جامعه پزشکی و تمامی اعضای سازمان نظام پزشکی کشور آمادگی خود را برای کمک و همکاری همه‌جانبه با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب چه در عرصه بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه‌های اجرایی کشور اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سازمان نظام پزشکی کشور روز شنبه به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه ای منتشر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: اکنون که به مدد الطاف الهی و با انتخاب مردم عزیز یکی از همکاران عالیقدر عضو سازمان نظام پزشکی کشور به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران برگزیده شدند و از حضور مردم عزیز کشورمان در دور نخست و به خصوص حضور گسترده تر آنان در دور دوم انتخابات تشکر و قدردانی کرده، امیدواریم با عملکرد شایسته مسئولانه و قدرشناسی درخور از این مردم وفادار، شاهد حضور رو به رشد آنان در عرصه های آتی انتخابات باشیم.

این دستاورد ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض کرده و از هدایت های مدبرانه ایشان در همه مراحل انتخابات سپاسگزاری می نمائیم.

بر اساس این بیانیه، به دکتر مسعود پزشکیان، فوق تخصص جراحی قلب و عروق و عضو سازمان نظام پزشکی، اعتماد شایسته ی ملت ایران را تبریک عرض کرده، توفیقات روزافزون وی را در این مسئولیت دشوار و سنگین، در راستای خدمت به مردم و کشور از خداوند منان مسئلت داریم.

اکنون که پس از گذر از کارزار انتخاباتی فصل جدید وفاق و همدلی فرا رسیده است، دکتر پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران عزیز بوده و شایسته است که همگان عزم خود را برای یاری رساندن به وی در این مسئولیت خطیر جزم کنند.

از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم که حوزه سلامت را جزو اولویت های اصلی دولت خود بدانند و انتظارات به حق و پیش گفته جامعه پزشکی را برای خدمت هرچه بهتر به مردم عزیزمان برآورده سازند، نظرات کارشناسان و دلسوزان و نهادهای علمی و صنفی این حوزه را آنطور که باید و شاید مدنظر و عنایت قراردهند، منطبق بر اسناد بالادستی و قوانین، واقعیات و چالش های اساسی حوزه سلامت را پیگیری کنند و به دغدغه های نیروی انسانی این حوزه تخصصی و مهم بیش از پیش بپردازند تا بتوانیم ثمره عدالت در سلامت و دسترسی آسان و عادلانه همه مردم کشورمان به خدمات بهداشتی و درمانی را نظاره گر باشیم.

تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهور منتخب ایران

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در پیام دکتر محمد رئیس زاده آمده است:اکنون که با الطاف خداوند متعال و انتخاب شایسته ملت ایران توفیق خدمت به این مردم سرافراز و این کشور سربلند را یافته اید به شما تبریک عرض می نمایم.

وظیفه خطیر اداره کشور در قامت رئیس جمهور اسلامی ایران، اکنون در دستان یکی از اعضای جامعه شریف و معزز پزشکی کشور است و این مایه مباهات و افتخار این قشر خدمتگزار است.

قدر مسلم سازمان نظام پزشکی آماده همکاری همه جانبه در راستای تحقق این وظیفه خطیر است.از حضرت باریتعالی توفیقات روزافزون جنابعالی را خواستارم.

اعلام آمادگی جامعه پزشکی برای همکاری همه‌جانبه با رئیس‌جمهور منتخب

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران نتایج نهایی شمارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ است که بر این اساس، تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ و ‏تعدادی آرای سعید جلیلی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha