۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85531015
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۶۵ برنامه دهه امر به معروف و نهی از منکر در همدان تدوین شد

همدان-ایرنا- دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان همدان از تدوین ۶۵ عنوان برنامه در هفته امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر در استان همدان خبر داد و گفت: روزهای این دهه با عنوان خانواده پایدار، جوانی جمعیت، نظارت همگانی، صیانت از حقوق عامه، فساد ستیزی، مردم محوری، قانونگرایی و آگاهی بخشی نامگذاری شده است.

میثم صابریون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از اول تا هشتم محرم با عنوان هفته احیا امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر و شعار نهضت حسینی و گفتمان زینبی نامگذاری شده است اظهار کرد: در این ایام با هدف ترویج این فریضه الهی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در استان همدان برگزار می‌شود.

وی عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولان، دیدار با علمای استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نشست مداحان و مبلغان شاخص با حضور رئیس ستاد استان را از برنامه های شاخص هفته امر به معروف برشمرد.

صابریون افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، هم‌اندیشی با اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، حضور دبیر و معاونین ستاد در صدا و سیمای استان و نشست خبر با اصحاب رسانه استان از جمله برنامه‌های ستاد در هفته احیا امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر است.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر استان همدان با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه (۲۲ تیرماه) در شهرستان‌های استان همدان، منادیان امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر هستند افزود: در نماز جمعه همدان نیز این امر با حضور دبیر این ستاد برگزار می شود.

صابریون، از برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه‌های استان، نشست تشکل‌های عفاف و حجاب (بانوان زینبی) به ریاست آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان، رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ۲۰ تیرماه، برپایی نمایشگاه جواهرانه با محوریت رونمایی از پوشاک ایرانی اسلامی به مدت هشت روز پیش بینی شده است.

وی، برگزاری یادواره شهید "زینب کمایی" و معرفی کتاب "من میترا نیستم" با حضور دانشجویان و خانواده‌ها با هدف تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی را از دیگر این برنامه‌های این هفته در استان برشمرد.

صابریون تصریح کرد: در پایان هفته احیا، ساختمان ستاد امربه معروف و نهی‌ازمنکر در استان و همچنین در شهرستانهای درگزین، کبودرآهنگ، اسدآباد و ملایر افتتاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha