۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85531037
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تاوان سنگین برای حمل سوخت قاچاق در همدان

۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85531037
تاوان سنگین برای حمل سوخت قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت هشت میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریالی برای حمل سوخت قاچاق در شهرستان همدان خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده حمل ۱۲ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط تانکر سوخت و نفت گاز قاچاق، متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال جریمه معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی گفت: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور همدان به قهاوند، از یک کامیون باری سوخت قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تاوان سنگین برای حمل سوخت قاچاق در همدان

توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی سزای گرانفروشی دارو

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن به خبرنگار ایرنا گفت: یک واحد صنفی داروخانه در شهرستان رزن به دلیل گرانفروشی دارو 2 میلیارد و 850 میلیون ریال جریمه شد.

علیرضا حسین زاده افزود: پرونده گرانفروشی دارو در یک داروخانه به ارزش 285 میلیون ریال در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، با نظر کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت 2 میلیارد و 850 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسین زاده گفت: با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی همدان پیرامون گرانفروشی دارو در یک داروخانه، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قاچاق نافرجام دستگاه گنج یاب در ملایر

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت 149 میلیون ریالی برای خرید و نگهداری دستگاه گنج یاب قاچاق خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام خرید و نگهداری کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر در بازرسی از یک منزل مسکونی ، دستگاه گنج یاب قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha