۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85531046
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۷۰ هزار مشترک برق خراسان شمالی مشمول پاداش صرفه جویی شدند

بجنورد-ایرنا- مدیر عامل شرکت تویع برق خراسان شمالی گفت: ۷۰ هزار مشترک برق استان در نخستین مرحله از جوایز پویش با انرژی بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حسن چاهی با بیان اینکه پایداری هوای گرم در استان باعث افزایش مصرف برق شهروندان شده است اظهار کرد: با توجه به برگزاری پویش با انرژی و استقبال گسترده مشترکان برق از جوایز این پویش، خوشبختانه بر اساس داده های موجود تا پایان خرداد ماه حدود ۷۰ هزار مشترک مشمول پاداش این دوره شده اند.

وی افزود: این میزان، باعث صرفه جویی بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلووات ساعت برق شده است که از سایر شهروندان تقاضا داریم برای همراهی سایر مشترکان و بهره منده از میلیاردها ریال جایزه به این پویش بپیوندند.

مدیر عامل شرکت تویع برق خراسان شمالی گفت: مشترکانی که اقدام به صرفی جویی کنند از جوایز ارزنده ای همچون خودرو و کمک هزینه خرید لوازم برقی بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: این شرکت از همه ظرفیت های موجود برای پایداری شبکه برق استان به ویژه در بخش های اداری و خانگی، تجاری و غیره به عمل آورده است تا شاهد بروز هیچ گونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز هموطنان نباشیم.

چاهی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هوای گرم در این هفته، نیازمند همکاری و همیاری همه مشترکان نسبت به کاهش مصرف خود به منظور حفظ پایداری شبکه برق هستیم.

تعداد روستاهای برخوردار از برق خراسان شمالی بیش از ۹۴۰ پارچه است که از این تعداد ۷۲۱ روستای استان جمعیتی بالای ۲۰ خانوار و مابقی کمتر از این تعداد دارند.

اکنون ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۴۱۴ هزار مشترک برق در بخش‌های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha