۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85531118
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

غیرت ملی برای اهتزاز پرچم ایران

۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85531118
غیرت ملی برای اهتزاز پرچم ایران

ایلام-ایرنا- مردم حماسه حضور خلق کردند و با ایستادن خویش پای آرمان‌های والای نظام با شور و شوق پای صندوق های رأی شتافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به رغم تبلیغات گسترده برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و بهره‌برداری سیاسی از قهر مردم با صندوق رای، اما مردم نشان دادند که اجازه نخواهند داد دشمن به اهدافش شومش برسد.

زنان نجیب و اصیل ایرانی، شیر مردان غیور و جوانان شجاع آمدند و با رای خویش نشان دادند که حافظ و مدافع و پناه این انقلابند.

تک تک آرای اخذ شده در صندوق نشان داد که پرچم عزتمندی این انقلاب همچنان با شور و اشتیاق ملت اهتزاز در آمده و استوای نظام تیری در قلب دشمن است.

همه آمده بودند با شوق و اشتیاق تا لذت پیروزی انقلاب را بچشند و خاری و ذلت دشمنان را تماشا کنند.

حماسه حضور و غیرت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، خون تازه ای در رگهای انقلاب به جریان انداخت.

این روزها همه با شوق از رای اولی تا پیر زن و پیر مرد صد ساله در انتخابات آزادانه شرکت کردند و سرود وحدت و یکپارچگی سر دادند.

همه آمده بودند برای عزت و سربلندی و اقتدار این نظام و با حضور خویش آنچنان شور و شوقی در کشور به راه انداختند که شهر به شهر و روستا به روستا مملو شده بود از حس خوب ایرانی بودن.

این غرور ملی و این افتخار آفرینی ملت ایران ستودنی است، باشد که ملت‌ و نظام اسلامی، در راه ترقی و توسعه بیش از پیش گام برداشته و این حضور تماشایی، موتور محرکه‌ای برای تقویت هر چه بیشتر اقتدار و عزت ایران اسلامی باشد.

با امید به اینکه همه یک دل و یک رنگ برای سربلندی و افتخار روزهای پیش رو تلاش کنیم و فارغ از هر جناح و سلیقه ای تنها به فکر عزت و پیروزی و اعتلای پرچم خوش رنگ کشورمان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha