دانشگاه فرهنگیان قزوین میزبان داوطلبان کشوری در رشته تربیت بدنی است

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: دانشگاه فرهنگیان استان برای انجام فرآیند مصاحبه عملی داوطلبان رشته تربیت بدنی میزبان سه استان از سراسر کشور است.

حمیدرضا مشهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مصاحبه داوطلبانی که رشته تربیت بندی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کردند از امروز/ ۱۶ تیرماه/ آغاز شد که قزوین علاوه بر داوطلبان خود، میزبان داوطلبانی از استان های البرز، زنجان و گیلان است که در مجموع ۸۰۰ داوطلب دختر و پسر مورد مصاحبه قرار می گیرند.

وی ادامه داد: ابتدا فلیم آشنایی با آزمون دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان تربیت بدنی به نمایش در می آید تا با مراحل این آزمون آشنا شوند، چراکه دانشجویان تربیت بدنی علاوه بر ارزیابی تخصصی و پزشکی و گزینش یک آزمون عملی را نیز باید طی کنند.

مشهدی با بیان اینکه مراحل آزمون داوطلبان طی پنج روز در قزوین برگزار خواهد شد، ادامه داد: در نهایت داوطلبان مجوع نمراتی که در آزمون عملی و ارزیابی تخصصی کسب کردند به علاوه نمره کنکور آن‌ها تعیین کننده خواهد بود.

به گفته این مسوول، ۳۰ داور زن و ۳۰ داور مرد برای اجرای مرحله عملی مصاحبه های تربیت بدنی با دانشگاه فرهنگیان قزوین همکاری می کند و ناظرانی نیز از تهران به مراحل اجرایی این آزمون عملی نظارت دارند.

رییس دانشگاه فرهنگیان قزوین خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان قزوین در بخش دختران و پسران رشته تربیت بدنی پذیرش دارد و میزبان دانشجویان استان های دیگر خواهد بود.

گفتنی است، این دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل به عنوان دبیران تربیت بدنی در صورت نیاز آموزش وپرورش در مقطع ابتدایی و یا دبیری دبیرستان مشغول خدمت می شوند و به سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور کمک خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha