۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85531229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل بانوان قزوین:‌ ملت ایران در انتخابات مقابل دشمنان ایستاد

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: پیروز بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ملت ایران است که مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایستادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کبری علیخانی روز شنبه در پیامی ضمن تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه شورانگیز انتخابات نوشت: حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۱۵ تیرماه صفحه دیگری بر افتخارات کشور افزود.

وی اضافه کرد: ملت ایران یک مرتبه دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن قد برافراشتند و حضور خود را در قلب میدان سیاسی کشور نشان دادند که صدالبته نقش بانوان سرافراز ایران اسلامی در این پیروزی دو چندان است.

علیخانی ادامه داد: مدیریت شرایط ویژه برای برگزاری انتخاباتی در کمال سلامت و امنیت علاوه بر داغ جانگداز شهادت رییس جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی، نشان از توانمندی عظیم مردم و مسوولان کشور در گذر از بحران‌ها و تبدیل آن به فرصت‌ها دارد.

این مسوول از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و دستگاه‌های حافظ امنیت و سلامت، نامزدهای انتخاباتی و همه کسانی که به نحوی به این آزمون بزرگ کمک کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت چهاردهم در چارچوب سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای جایگاه خانواده و بانوان ایران زمین بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha