سبزواری‌ها مشارکتی بالای ۵۵ درصد را رقم زدند

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: مردم این شهرستان در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با ریختن ۱۱۵ هزار و ۹۵۵ رای به صندوق‌ها، مشارکتی ۵۵.۱ درصدی را رقم زدند.

حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان مشارکت نسبت به دور نخست انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در این شهرستان، که ۹۹ هزار و ۴۵ رای داشته است، حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی با قدردانی از شهروندان سبزواری به دلیل این مشارکت شایسته، افزود: در این انتخابات سعید جلیلی ۵۷ هزار و ۲۰۵ رای و مسعود پزشکیان ۵۵ هزار و ۴۰۳ رای از مجموع آرای مکتسبه را داشته‌اند.

فرماندار ویژه سبزوار خاطرنشان کرد: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان، در سلامت کامل و بدون کمترین مساله ای برگزار شد که باید از چهار هزار نفر عوامل دست‌اندرکار شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی قدردانی کرد.

ابراهیمی گفت: در این دوره از انتخابات ۲۰۴ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی شهرستان سبزوار شامل بخش های مرکزی و «روداب» برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط به کار گرفته شده بود.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، میانگین مشارکت این استان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۷.۹۸ درصد بوده است.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha