رضوانی: باشگاه پرسپولیس همچنان در پرونده واترپلو محکوم است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس به واترپلوئیست‌ها گفت: بچه‌های واترپلو شکایت کردند و حکم هم به نفعشان صادر شده اما وجهه خوبی ندارد که نیاز باشد حتما حساب باشگاه بسته شود.

به گزارش ایرنا، پس از خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، بدهی‌های بازیکنان این تیم هفته گذشته به طور کامل توسط مالک جدید پرداخت شد. سال ۹۸ این باشگاه‌ با نامه‌های رسمی تیم‌هایی را در رشته واترپلو و شنا تشکیل داد و برترین ورزشکاران را جذب کرد اما پس از نتیجه‌گیری در لیگ‌های برتر این ۲ رشته، کنار کشید و از پرداخت قراردادها سر باز زد.

سال گذشته تعدادی از واترپلوئیست‌ها موفق شدند در دادگاه علیه پرسپولیس حکم بگیرند و در حال حاضر نیز برای بستن حساب این باشگاه در تلاش هستند تا طلب خود را تسویه کنند.

محسن رضوانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص این ماجرا اظهار داشت: زمان ریاست محمدحسن انصاری‌فرد با درخواست باشگاه، تیم‌های باشگاهی شنا و واترپلوی پرسولیس در لیگ برتر راه‌اندازی شد. فدراسیون‌ از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن این مسئله کم نگذاشت و همه بازیکنان این ۲ تیم را از بین ورزشکاران عنوان‌دار و ملی‌پوش جذب کرد.

رئیس فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: پرسپولیس در لیگ برتر واترپلو مقام اول و در شنا نیز جزو رتبه‌های برتر شد، اما بعد از نتیجه‌گیری، قراردادها و هزینه‌های تدارکات را تسویه نکردند و در این خصوص نیز نامه‌های زیادی در سال‌های اخیر به باشگاه زدیم، ولی نتوانستیم در گرفتن حق بچه‌ها موفق باشیم.

وی با اشاره به عضویت رضا درویش در هیات رئیسه فدراسیون شنا عنوان کرد: درویش در دوره‌ای که عضو هیات رئیسه ما بود تلاش‌هایی برای تسویه حساب انجام داد، ولی نتیجه‌ای حاصل نشد. کل رقم قراردادها و هزینه‌ها در آن زمان حدود ۸۰۰ میلیون می‌شد که با حساب دیر کرد، باز هم عدد خاصی برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس و بانک شهر محسوب نمی‌شود. بچه‌های واترپلو شکایت کردند و حکم هم به نفع خودشان صادر شده است اما وجهه خوبی ندارد که نیاز باشد حتما حساب باشگاه بسته شود.

رضوانی افزود: یک نامه تنظیم کردم که این مسئله در مدیریت جدید باشگاه پیگیری شود اما نمی‌دانم که اصلا باید خطاب به چه کسی صادر شود و یا چه کسی می‌تواند این موضوع را پیگیری کند. نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه باشگاه سایپا نیز چنین کاری را کرده و بدهی‌هایی به بچه‌های رشته‌های شنا و واترپلو دارد که باید تسویه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha