توصیه قهرمان آسیا به یزدانی + فیلم

تهران- ایرنا- تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش ایرنا، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۸ لغایت ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود. در این اردو آزادکاران المپیکی شامل رحمان عموزاد خلیلی، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع و سایر نفرات حضور دارند.

فدراسیون کشتی با انتشار فیلم کوتاهی از تمرینات دلاورمردان کشتی آزاد، از میزان آمادگی آنان برای حضور قدرتمند در پاریس خبر داد. در این فیلم افزون بر محسن کاوه، مهدی تقوی، احسان امینی و اباذر اسلامی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز حضور داشت.

در تمرینات امروز احسان امینی نکاتی را به حسن یزدانی یادآور شد که سوژه دوربین فدراسیون شده است. همچنین پرتاب‌های بسکتبالی علیرضا دبیر از دیگر سوژه‌های این تمرین بود.

در تمرین امروز یزدانی نشان داد که آماده است و پیشاپیش تمام ملی‌پوشان به گرم کردن و مرور تاکتیک‌ها پرداخت.

مسابقات کشتی در بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در شهر پاریس برگزار و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ یکی از مدعیان جدی کسب مدال در اوزان مختلف به شمار می‌رود. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

مهدی محسن‌نژاد، سعید اسماعیلی، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده نمایندگان کشتی فرنگی ایران هستند و رحمان عموزادخلیلی، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع در کشتی آزاد به روی تشک خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha