فتاح: ستاد اجرایی فرمان امام آماده کمک به دولت چهاردهم برای آبادانی ایران است

تهران- ایرنا - رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با ابراز امیدواری به اینکه دولت چهاردهم به پشتوانه اعتماد مردمی در مسیر پیشرفت قرار گیرد، تاکید کرد: بدون تردید در این مسیر، نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دولت را کمک و همراهی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، پرویز فتاح در پیامی با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: حضور فعالانه و مشارکت ملت با بصیرت و وقت‌شناس ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمامی معادلات و محاسبات دشمنان قسم خورده ایران که از لحظه شهادت رئیس‌جمهور فقید تا روز برگزاری انتخابات در پی ضربه زدن به وحدت ملی و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم بودند را برهم زد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این پیام ابراز امیدواری کرد، در دولت چهاردهم به پشتوانه این اعتماد مردمی و با اتکا به این سرمایه ملی در مسیر پیشرفت، آبادانی و بالندگی ایران اسلامی و خدمت‌رسانی بیش از پیش به محرومان و مستضعفان گام‌های مؤثری برداشته شود.

فتاح تاکید کرد: بدون تردید در این مسیر، نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دولت جنابعالی را کمک و همراهی خواهد کرد.

حضور مردم، دشمنان نظام را نا امید و پایه‌های اقتدار کشور را تقویت کرد

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در پیام جداگانه ای ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، تاکید کرد: حضور پرشور و بانشاط مردم قدرشناس که با هوشمندی و درایت خود، دشمنان نظام را نا امید و پایه‌های اقتدار کشور و مردم‌سالاری دینی را تقویت و تثبیت کردند.

وی سوابق پزشکیان را در عرصه های مختلف یادآور شد و افزود:‌ رجاء واثق داریم در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و تداوم راه پر خیر و برکت شهدای گران سنگ و رئیس جمهور شهید خادم الرضا(ع) حضرت آیت‌الله رئیسی بیش از پیش موفق باشد.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری توانست با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha