۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85531461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قدردانی رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در خوزستان از مردم؛ پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

اهواز - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در خوزستان روز شنبه در پیامی ضمن تبریک به عموم مردم اعلام کرد: پیروز واقعی انتخابات، مردم ایران هستند، مردمی از اقوام مختلف که در ذیل ایران عزیز در پی کسب جایگاه شایسته خود در میان ملل پیشرفته جهان هستند.

به گزارش ایرنا در این پیام که روز شنبه از سوی مسعود صفایی‌مقدم، رییس ستاد مرکز انتخاباتی مسعود پزشکیان در خوزستان منتشر شد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) از مردم قدردانی شد.

در این پیام صفایی‌مقدم خطاب به مردم عنوان کرده است: بر خود لازم می‌دانم از مردم شریف ایران به ویژه مردم خونگرم خوزستان که با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب جناب آقای دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب صفحه تابناک دیگری بر تاریخ مجاهدت‌های خود افزودند تشکر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه انتخاب آگاهانه دکتر پزشکیان توسط مردم رشید و بصیر ایران نمونه آشکار مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور رسانید تاکید کرد: اینجانب به عنوان مسئول ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان این توفیق بزرگ ملی را شکرگزار بوده و سپاس و تحسین خود را به پیشگاه همه ایرانیان به ویژه مردم خوزستان تقدیم می‌کنم اما در این میان بزرگوارانی بودند که با ایثار و از خودگذشتگی وقت گرانبهای خود را به طور کامل در خدمت برگزاری این حماسه ملی نهادند و با شرکت در ستادهای مرکزی و مردمی ما را در خلق این حماسه شکوهمند یاری کردند.

صفایی‌مقدم در ادامه از مدیران و مجریان برگزاری انتخابات به عنوان کسانی که در راه انجام این وظیفه بزرگ، کوششی خستگی ناپذیر نشان دادند یاد کرد و گفت: از افرادی که معمولا در پشت صحنه هستند و دیده نمی‌شوند قدردانی می‌کنم.

وی در بخش دیگر پیام خود اضافه کرد: از طرفداران نامزدهای محترم که با رعایت، اخلاق جامعه ایران را به صحنه رقابتی سالم تبدیل کردند قدردانی ویژه می‌کنم؛ پیروز واقعی این انتخابات مردم ایران بودند، مردمی از اقوام مختلف که در ذیل ایران عزیز در پی کسب جایگاه شایسته خود در میان ملل پیشرفته جهان هستند. از خداوند بزرگ خواستار آینده ای درخشان برای ایران عزیز هستم.

رییس ستاد مرکزی پزشکیان در خوزستان در پایان عنوان کرد: سلام بر امیدِ برآمده از حضور پر شور و شعور ایرانیان در ساخت آینده‌ای که شایسته ایران است.

برگزاری آیین پاسداشت حضور سبز مردم در انتخابات

به گزارش ایرنا آیین قدردانی و پاسداشت حضور سبز مردم خوزستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات روز شنبه ساعت ۱۷ در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

مسعود صفایی‌مقدم رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در خوزستان گفت: آیین مذکور به منظور قدردانی و ارج نهادن به حضور پرشور مردم در انتخابات و تلاش اعضای ستادها و دوستداران دکتر پزشکیان برگزار و از عموم مردم برای شرکت در آن دعوت به عمل می‌آید ... مسعود صفایی‌مقدم، رییس ستاد مرکزی در استان، ملک محمد مکوندی، رییس ستاد مردمی و موالی‌زاده، سیدمحمدرضا موالی‌زاده، نماینده ادوار مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این آیین سخنرانی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha