۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85531467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۰۰ «دانشجو معلم» در مدارس اصفهان مشغول کار می‌شوند

اصفهان-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۲ هزار و۷۰۰ «دانشجو معلم» در سال تحصیلی جدید برای جبران کسری معلم در مدارس استان مشغول تدریس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی، روز شنبه در گردهمایی عوامل اجرایی ارزیابی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ افزود: در زمان حاضر بیش از ۳۰ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان استان مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به فرایند ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ گفت: بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان صورت گرفته است.

ابراهیمی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان بهترین مرجع برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و مورد تایید برای آموزش و پرورش است،

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان همچنین گفت: ورود به این سازمان باید جزو مهمترین، سخت‌ترین و متعالی‌ترین مشاغل باشد و انسان‌های جذب آن شوند که بتوانند انسان‌سازی کنند زیرا آموزش و پرورش، کارخانه انسان‌سازی است.

وی افزود: کار آموزش و پرورش، تولید کالا نیست که اشتباه در کار به همان سازمان مربوط باشد، زیرا در این سازمان اگر بخوبی انجام‌ وظیفه نشود انسان از مسیر انسانیت خارج می‌شود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش اساس و پایه تمام کارها نیروی انسانی است و این سازمان در صورت در اختیار داشتن نیروی کارآمد، وظیفه خود را بخوبی انجام می‌دهد.
به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ۱۴ اردیبهشت امسال با حضور بالغ بر ۱۸ هزار شرکت‌کننده زن و مرد در استان برگزار شد.
حدود یک میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی رو به اتمام در ۶ هزار واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha