فرماندار سبزوار: مشارکت انتخاباتی نشان از دل‌بستگی مردم به آرمان‌های انقلاب داشت

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: حضور و مشارکت پرشور مردم در چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و عمق دل‌بستگی به آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره)، شهدای والامقام و تعیین سرنوشت خود داشت.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه با صدور پیامی با قدردانی از مشارکت پرشور مردم این شهرستان، افزود: همچنین این حضور مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و چنانکه رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند این حرکت بزرگ در رویارویی با غوغای دست‌سازِ تحریم انتخاباتی که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُن‌بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش‌نشدنی است.

فرماندار سبزوار ضمن تبریک به مسعود پزشکیان، به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای وی در خدمت به مردم قدرشناس و فهیم کشورمان و اعتلای نام و جایگاه ایران آرزوی توفیق کرد.

فرماندار سبزوار: مشارکت انتخاباتی نشان از دل‌بستگی مردم به آرمان‌های انقلاب داشت

ابراهیمی در این پیام آورده است: همچنین از یکایک مردم متدین، آگاه، سختکوش و ولایتمدار شهرستان سبزوار و بخش «روداب» و زحمات کلیه عوامل و دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در سطح شهرستان اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و بسیجیان، اعضای ستاد انتخابات، همکاران پرتلاش ستاد فرمانداری، بخشداران، دهیاران، اصحاب رسانه، اعضای ستادها و حامیان نامزدهای انتخاباتی که زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور را در هر ۲ مرحله انتخابات فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا، شهرستان سبزوار در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با ثبت ۱۱۵ هزار و ۹۵۵ رای، مشارکتی ۵۵.۱ درصدی را رقم زدند که این رقم نسبت به دور نخست این انتخابات حدود ۱۵ درصد افزایش داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha