راه هر مطالبه و پیشرفت از صندوق رای می‌گذرد

تهران- ایرنا- رئیس نهاد مقام معظم رهبری در داتشگاه‌ها در پیامی با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب نوشت: حضور مردم ایران زیر بمباران سنگین تبلیغاتی تحریم‌گرایان و ایران‌ستیزان پای صندوق های رای، پیامی روشن به همه داشت؛ راه هر مطالبه و پیشرفت و تغییر از صندوق رای می گذرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در این پیام افزود: بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خورد و ظرفیت های مردم‌سالاری دینی را یادآور شد. حضور پرشکوه مردم ایران زیر بمباران سنگین تبلیغاتی تحریم‌گرایان و ایران‌ستیزان در پای صندوق های رای، پیامی روشن به همه داشت؛ راه هر مطالبه و پیشرفت و تغییر فقط از صندوق رای می گذرد.

وی افزوده است: این حضور شکوهمند را در ابتدا به مردم عزیز و رهبر فرزانه انقلاب، سپس به رئیس جمهور منتخب جناب دکتر پزشکیان که دارای سوابق روشن انقلابی هستند تبریک می‌گویم.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: مسعود پزشکیان از امروز، منتخب همه‌ی ایرانیان است. همه برای تحقق اهداف بلند انقلاب و ارائه‌ الگوی مطلوب مسئول تراز نظام اسلامی باید به وی کمک کنند؛ چه هموطنان عزیزی که به او رای داده اند چه طرفداران دیگر نامزدها؛ از جمله بدنه‌ جوان و متدینی که برای آرمان های خود تلاش کردند و انتخاب دیگری داشتند. همه در جشن مردم سالاری دینی سهیم اند و همه از امروز با هم باید برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیروز (۱۵ تیرماه) در سراسر کشور برگزار شد و مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای در برابر ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای سعید جلیلی، به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha