۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85531519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اندونزی: تعرفه‌های جدید واردات محصولات نساجی هیچ کشوری را هدف قرار نداده است

تهران- ایرنا- وزیر سرمایه‌گذاری اندونزی در نشست با نمایندگان مجلس این کشور، با اشاره به برنامه افزایش ۲۰۰ درصدی تعرفه واردات پارچه و محصولات نساجی گفت: این برنامه تنها با هدف حمایت از تولید داخلی انجام می‌شود و هیچ کشوری از جمله چین را هدف قرار نداده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از خبرگزاری آنتارا، لوهوت بینسار پاندجایتان وزیر هماهنگی امور دریایی و سرمایه گذاری اندونزی در نشست با نمایندگان مجلس این کشور اظهار داشت: طرح اندونزی برای اعمال تعرفه تا ۲۰۰ درصد بر واردات محصولات نساجی، کشورهای خاصی از جمله چین را هدف قرار نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همه اقدامات تجاری بر اساس منافع ملی ما انجام می شود، این سیاست نیز نیاز به مطالعه دقیق دارد تا بتوان آن را با شرایط و نیازهای صنعت داخلی تطبیق داد. من این موضوع را با وزیر تجارت در میان گذاشته ام. ما ضمن اولویت دادن به منافع ملی، به مشارکت با کشورهای دوست متعهد هستیم.

لوهوت تاکید کرد: چین همچنان یک شریک استراتژیک و جامع برای اندونزی در تجارت و سرمایه گذاری است و اندونزی به حفظ این روابط از طریق ارتباط و گفت‌وگوی مداوم در مورد تغییرات سیاست داخلی متعهد است.

تصمیم برای حمایت از صنعت داخلی، مطابق با مقررات نظارتی موجود و هنجارهای تجاری بین المللی قابل اجرا، در جلسه کابینه به ریاست رئیس جمهور این کشور جوکو ویدودو در ۲۵ ژوئن (۵ تیر) اتخاذ شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha