جشن شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در ارومیه برگزار شد

ارومیه - ایرنا - جشن شکرانه پیروزی «مسعود پزشکیان» به عنوان رییس جمهور منتخب عصر شنبه با حضور عموم مردم در ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، طرفداران رییس جمهور منتخب و همچنین اقشار مختلف مردم با حضور در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان جشن شکرگزاری برپا کردند.

در این مراسم که خواهر و برادر رییس جمهور منتخب نیز حضور داشتند محمود پزشکیان برادر رییس جمهور منتخب طی سخنانی کوتاه مراتب قدردانی خود را از حضور مردم در انتخابات و محبت آنها اظهار کرد.

جشن شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در ارومیه برگزار شد

همچنین خواهر رییس جمهور منتخب نیز از مردم به دلیل انتخاب و زحماتشان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم همواره همراه و کنار ما در ادامه این مسیر باشید.

جشن شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در ارومیه برگزار شد

توزیع شیرینی و شربت بین مهمانان و همچنین پخش آهنگ های حماسی در وصف وطن از دیگر قسمت های این مراسم بود که این گردهمایی به دلیل قرار داشتن در آستانه محرم و مراسم عزاداری امام حسین (ع) با رعایت شئونات و احترام این ماه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه سالجاری با رقابت "مسعود پزشکیان و سعید جلیلی "برگزار شد و در نهایت مسعود پزشکیان با کسب بیشترین آرا نهمین رییس جمهور ایران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha