رونمایی از نخستین کتاب کاربردی مبارزه با پولشویی در کشور

تهران- ایرنا- نخستین کتاب کاربردی مبارزه با پولشویی در کشور توسط رئیس مرکز اطلاعات مالی ایران و با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی و قضایی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاعات مالی ایران، در راستای غنای هرچه بیشتر فرهنگ مبارزه با پولشویی در کشور، نخستین کتاب کاربردی مشتمل بر نکات آموزشی و تحلیلی از جرم پولشویی توسط هادی خانی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی و قضایی رونمایی شد.

این کتاب با عنوان نکات کاربردی جرم پولشویی و با هدف ارائه مصادیق واقعی و عملیانی از جرایم پولشویی مشتمل بر تحلیل آرای قضایی به قضات و وکلا، پژوهشگران و دانشجویان و سایر افراد ذی‌ربط در امور مبارزه با پولشویی توسط مرکز اطلاعات مالی تدوین و به چاپ رسیده است.

رونمایی از نخستین کتاب کاربردی مبارزه با پولشویی در کشور

خانی دبیر شورای پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم در این نشست اعلام کرد: این اتفاق ریل‌گذاری تولید محتوای آموزشی و کاربردی در مبارزه با پولشویی است که در کنار کتاب‌هایی با محتوای قانون و مقررات می‌تواند غنای هرچه بیشتر جبهه مبارزه با فساد آن‌هم با محوریت مبارزه با پولشویی را در سطوح مختلف جامعه به همراه داشته باشد.

رونمایی از نخستین کتاب کاربردی مبارزه با پولشویی در کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha