۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸
کد خبر: 85531605
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آیین سپاس به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان در یزد برگزار شد + فیلم

یزد- ایرنا-" آیین سپاس" با هدف قدردانی از مشارکت مردم استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران، عصر شنبه در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم که با حضور جمعی از هواداران رییس جمهور منتخب برپا شد، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان یزد از همه مردم ایران به ویژه مردم دارالعباده به دلیل حضور باشکوه در این انتخابات قدردانی کرد.

"محمدعلی طالبی" گفت: این انتخاب، نفی هر گونه تبعیض و بی عدالتی بود چه آنهایی که شرکت کردند و چه آنهایی که ناامیدانه دل از صندوق رای کندند.

وی اظهار داشت: همه ما سرنوشت مشترک داریم و همه سرنشینان یک کشتی هستیم و امروز ناخدایی آمده است که وعده داده از همه متخصصان و کارشناسان استفاده کند.

استاندار سابق یزد با قدردانی از همه کسانی که در داغ شدن تنور انتخابات مشارکت داشتند، گفت: از همه مردم به ویژه جوانان درخواست دارم به دولت جدید کمک کنند و مراقب باشند از مسیر وعده داده شده منحرف نشود.

طالبی افزود: این وحدت ایجاد شده نباید خدشه دار شود زیرا نیاز امروز جامعه وحدت و گفت و گو و رسیدن به مشترکات است؛ با گفتگوست که می توان به بازسازی ایران کمک کرد.

سرود و شعرخوانی از دیگر بخش های این برنامه بود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha