۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85531633
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس پارلمان لبنان: جمهوری اسلامی ایران در اجرای دموکراسی بزرگ و اصیل است

تهران- ایرنا- رئیس پارلمان لبنان عصر امروز (شنبه) در پیام‌های جداگانه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنان، «نبیه بری» در پیامی به حضرت آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری، سلامتی و موفقیت ایشان و نیز پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت کرد.

در این پیام آمده است که جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری خردمندانه و حکیمانه شما همانند گذشته ثابت کرد همانگونه که انقلاب آن بزرگ است، در اجرای دموکراسی به بهترین شکل نیز بزرگ و اصیل است.

نبیه بری همچنین پیام جداگانه‌ای به «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ارسال و ضمن تبریک پیروزی وی در این انتخابات، موفقیت وی در منصب ریاست جمهوری و برای ایران نیز پیشرفت، ثبات و اقتدار را از خداوند متعال خواستار شد.

به گزارش ایرنا، پزشکیان دیروز جمعه (۱۵ تیرماه) در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان با کسب اکثریت آرا، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران نتایج نهایی شمارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور به ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رسید که بر این اساس، تعداد آرای پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ و ‏تعداد آرای «سعید جلیلی» رقیب وی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha