آیین شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد - ایرنا - آیین شکرانه پیروزی "مسعود پزشکیان" رییس جمهور منتخب عصر شنبه با حضور جمعی از مردم و حامیان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: پزشکیان با وجود همه مشکلات و در یک نبرد انتخاباتی و بدون پشتوانه مالی با همت مردم پیروز چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری شد.

کمال اکبریان افزود: ارزش این پیروزی به این است که هر وقت مردم اراده کنند هیچ مانعی جلوی آن‌ها را نمی‌گیرد و ۱۵ تیر نیز با خلق حماسه‌ای ماندگار، روزی به‌ یادماندنی برای کشور رقم زدند.

وی با تقدیر از مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات رییس‌جمهوری افزود: مردم همچنان با حضور خود از رییس جمهور منتخب حمایت کنند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به درخواست رییس جمهور منتخب در خصوص همراهی مردم گفت: ملت ایران تصمیم گرفت و برای قراردادن کشور در مسیر توسعه در صحنه حاضر شد.

سیامک سلیمانی دشتکی افزود: انتظار می‌رود رییس جمهور منتخب نیز به عهدی که با مردم بسته است وفادار باشد.

به گزارش ایرنا، این گردهمایی به دلیل قرار داشتن در آستانه محرم و مراسم عزاداری امام حسین (ع) با رعایت شئونات و احترام این ماه برگزار شد و شاهنامه‌خوانی و شعرخوانی در وصف وطن از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه سالجاری با رقابت مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار شد و در نهایت مسعود پزشکیان با کسب بیشترین آرا نهمین رییس جمهور ایران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha