گردهمایی شکرانه حامیان رییس جمهور منتخب در کرمان + فیلم

کرمان - ایرنا - گردهمایی شکرانه حامیان مسعود پزشکیان منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری عصر شنبه با حضور فعالان ستاد انتخاباتی و علاقه مندان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در این آیین جمع زیادی از سران و فعالان سیاسی جریان اصلاح طلب استان کرمان و مسئولان ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان گرد هم آمدند تا پیروزی رییس جمهوری منتخب مردم ایران را جشن بگیرند.

رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمان با اشاره به پیروزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دکتر پزشکیان قادر به ادامه دادن مسیر خود است و توانایی حرکت در راهی که قدم گذاشته را دارد.

گردهمایی شکرانه حامیان رییس جمهور منتخب در کرمان + فیلم
محمد علی کریمی رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمان

محمد علی کریمی تصریح کرد: امروز سیاست داخلی و اداره‌ امور کشور بیشتر از هر زمانی بر اداره ایران با همدلی بین همه اقوام، مذاهب، اقلیت ها و گروه ها است و رییس جمهور منتخب تنها کسی است که در عرصه داخلی منادی وحدت هستند.

وی تاکید کرد: ما سال‌ها درگیری های داخلی را تجربه کردیم و نیازمندیم تا حل مسائل داخلی از طریق هم افزایی، وحدت و وفاق بین نظرات احزاب، گروه ها و کنشگران سیاسی و اجتماعی هستیم و امیدواریم این مهم در دولت دکتر پزشکیان اتفاق بیافتد.

رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمان بیان کرد: در عرصه خارجی و جهانی تنها کسی که می تواند با هماهنگی مقام معطم رهبری، قوای سه‌گانه در جهت حل مشکلات قدم بردارد دکتر پزشکیان است.

وی افزود: دکتر پزشکیان فردی برنامه محور است و انشالله دولت ایشان نیز برای برنامه های خود دولتی پاسخگو است.

کریمی اطهار داشت: همه افرادی که در جلسه هستتد و شاید حضور ندارند تک تک یک ستاد بودند و از ستادهای شهرستانی و افراد محتلف کمال قدردانی دارم.

در این گردهمایی که با اجرای برنامه های فرهنگی همراه بود از فعالان ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمان تقدیر به عمل آمد.

مسعود پزشکیان که با رای اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha