دارالمرحمه سمنان سربلند از انتخاب

سمنان - ایرنا - مردم دارالمرحمه سمنان و به ویژه حامیان مسعود پزشکیان با برگزاری آیین سپاس حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای را گرامی‌داشتند و به منتخب انتخابات تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با توجه به اینکه امشب نخست شب از ماه محرم است، مردم دارالمرحمه سمنان با گردهمایی در سالن هلال احمر سمنان آیین سپاس برگزار کردند.

احمد همتی رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در سمنان نیز در این آیین از شکوه حضور مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و افزود: رییس جمهور منتخب با عزمی جزم و با پشتوانه مردمی برای حل مشکلات کشور قدم خواهد برداشت.

وی اضافه کرد: پزشکیان از مردان نیک‌سرشت، صادق و راستین روزگار است که با اهتمام ویژه بهبود وضعیت معیشتی مردم را دنبال می‌کند.

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در سمنان گفت: همه مردم با امید به تحقق وعده‌ها پای صندوق رای آمدند و باید مراقبت شود این وحدت و انسجام در ادامه مسیر نیز حفظ و برای بهبود امور و رفع مشکلات گام برداریم.

۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در استان سمنان واجد شرایط رای دادن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بودند که در دور اول ۴۹.۱۱ درصد و در دور دوم ۲۹۷ هزار و ۴۵۶ نفر معادل ۵۵.۶۶ درصد از واجدان شرایط رای دادن در استان در پانزدهم تیر ۱۴۰۳ شرکت کردند که نسبت به دور اول افزایش قابل توجه داشت.

در بین شهرستان های استان‌، سرخه با ۸۰.۹ درصد بیشتری میزان مشارکت را داشت و میزان مشارکت در سایر شهرستان های استان در میامی ۶۶.۳ درصد، در دامغان ۶۰.۸ درصد، در شاهرود ۵۹.۹ درصد، در مهدیشهر ۵۷.۲ درصد، در آرادان ۴۷.۳ درصد، در سمنان ۴۷.۱ درصد و در گرمسار ۴۷ درصد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha