۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85531711
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور حماسی مردم در انتخابات بدخواهان نظام را ناامید کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با صدور پیام تبریک خطاب به رییس جمهور منتخب اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم شهیدپرور و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان در پیام تبریک شنبه شب اسدالله عباسی به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب آمده است: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و گیلان ولایتمدار و سرافراز در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‏ سالاری دینی را مقابل دیدگان جهانیان به رخ کشید و موجب ناامیدی بدخواهان نظام و کشور اسلامی مان شد.

در این پیام آمده است: بدون شک این مشارکت پرشور و ارزشمند، مهر تایید دیگری بر دلبستگی و علاقه مندی مردم بزرگ به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

در این پیام تصریح شده است: به فضل الهی و قطع به یقین، پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم زمان شناس عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.

استاندار گیلان اذعان کرده است:اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور شهید و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری و نامزدهای این دوره از انتخابات به ‏ویژه خالق اصلی این حماسه؛ ملت بزرگ ایران اسلامی و سرافراز تبریک می‏ گویم و ضمن تبریک صمیمانه به رییس جمهور منتخب برای ایشان آرزوی توفیق در انجام این رسالت عظیم را دارم و امیدوارم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمتگزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ۱۵ تیرماه برگزار و مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا نهمین رییس جمهور کشور شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha