پیام قدردانی ستاد انتخاباتی پزشکیان از مردم استان مازندران

ساری- ایرنا- ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در مازندران با انتشار پیامی از مردم این استان بابت حضورشان پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در مازندران از مردم این استان به دلیل حضور اثرگذارشان پای صندوق‌های رای و همچنین رای به مسعود پزشکیان و افزایش تعداد آرا در مرحله دوم انتخابات قدردانی کرد.

مهدی یونسی رستمی در پیام خود نوشته است:

«درود و سلام به مردم شریف و سبز استان مازندران

حضور پرشورتان در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای دیگر آفرید. با تمام وجود، قدردانِ خلق این حماسه هستم.

اینجانب ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حامیانش، مراتب تشکر و سپاس خود را از مردم همیشه در صحنه و به خصوص مردم فهیم مازندران بابت این انتخاب آگاهانه اعلام می‌دارم.

ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) آن نماد آزادی‌خواهی و یاران باوفایش و با قدردانی از تلاش تمامی زحمت‌کشان ستادی انتخابات در شهرستان‌های مختلف، امیدوارم در سایه همدلی و وحدت نخبگان، کارشناسان، فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و در یک کلام تمام صاحب‌نظران مازندران، این استان در دولت دکتر پزشکیان در مسیر توسعه قرار بگیرد.

عزت و سربلندی ملت ایران را از پروردگار متعال خواستارم.»

به گزارش ایرنا، ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان از ۲۲ خرداد با معرفی مهدی یونسی رستمی به عنوان رئیس ستاد فعال شد که همراه با ستادهای سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، یکی از سه ستاد انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران بود.

مسعود پزشکیان در مرحله نخست انتخابات رتبه دوم آرای مردم مازندران را داشت و در مرحله دوم نامزد برتر منتخب مازندرانی‌ها شد.

پزشکیان در مرحله نخست ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ رای مازندرانی‌ها را به دست آورد که ۳۹ درصد کل آرای ثبت شده مردم این استان در روز هشتم تیر بود. اما در مرحله دوم انتخابات ۶۶۷ هزار و ۳۲۴ رای که معادل ۵۱.۴۳ درصد کل آرای ماخوذه این استان بود را کسب کرد. یعنی روز ۱۵ تیر تعداد رای‌دهندگان حامی او در مازندران، ۲۶۰ هزار و ۸۳۹ نفر بیشتر شد که رشد ۶۴ درصدی تعداد رای‌های او را طی یک هفته ثبت کرد.

مازندرانی‌ها در ۲ مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مجموع یک میلیون و ۷۳ هزار و ۸۰۹ رای به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب کشور دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha