۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85531892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: پیشرفت کشور در گرو کمک به رئیس جمهور منتخب است

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: همه باید به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا شاهد پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی باشیم.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک به رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: استمرار شتاب توسعه طرح‌های زیرساختی و عمرانی در دولت جدید نیازمند همراهی همه کسانی است که دل در گرو آبادانی و توسعه کشور دارند.

وی افزود: مشارکت مردم این استان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به مرحله نخست، ۱۱ درصد رشد داشت.

محمدی زاده تصریح کرد: از مجموع یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت استان بوشهر در این دوره از انتخابات ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای بودند.

وی یادآور شد: از این شمار ۴۶۰ هزار و ۴۲ نفر معادل ۵۷.۱۲ درصد از واجدین شرایط در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

استاندار بوشهر گفت: این درحالی است که ۴۶.۵۱ درصد جمعیت واجد شرایط رای استان بوشهر در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهور مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید

رئیس‌جمهور منتخب را بیشتر بشناسید

۵۷.۱۲ درصد بوشهری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

فیلم | حضور حماسه ساز بوشهری‌ها برای سربلندی ایران

محمدی زاده اضافه کرد: با وجود دمای بالای هوا و فقدان برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی افزایش شمار واجدان شرایط رای در استان بوشهر بیانگر اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود است.

استاندار بوشهر ادامه داد: با وجود رقابت بالای ۲ نامزد نهایی، هیچ گونه مشکل امنیتی در حین برگزاری انتخابات در استان بوشهر ایجاد نشد.

محمدی زاده افزود: از مجموع ۴۶۰ هزار و ۴۲ رای ماخوذه در استان بوشهر، سعید جلیلی ۲۲۸ هزار و ۸۱ رای و مسعود پزشکیان نیز ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رای کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha