عضو مجلس خبرگان رهبری: پزشکیان، رئیس جمهور همه مردم ایران است

گرگان- ایرنا- نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اتمام دوران انتخابات، رئیس جمهور همه مردم ایران اسلامی است.

آخوندکمال غراوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دولت‌ها در ادوار گذشته ثابت کردند پس از رقابت در دوران تبلیغات و با برگزاری مراسم تنفیذ، همه ملت ایران را به یک چشم نگریسته و برای آنان از فقیرترین تا غنی‌ترین افراد تفاوتی ندارد و فقط به دنبال برقراری عدالت و توجه به نقاط محروم هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در هر دوره‌ای جناحی که رای آورده، طرفداران رقیب، اهل تشخیص و بصیرت بوده و همه آنان در کنار دیگر، منادی وحدت می‌شوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: باید پیروزی حضور حماسی مردم در انتخابات را به همه ملت ایران تبریک و شادباش گفت.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور و مشارکت بیشتر در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور اول به خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور و مشارکت بیشتر توجه کرده و دعوت معظم له را لبیک گفتند.

وی اضافه کرد: مشارکت بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، نشان دهنده افزایش شعور و تشخیص سیاسی مردم ایران اسلامی است.

عضو گلستانی مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت ۵۰ درصدی واجدین شرایط، در عرصه بین‌المللی ثابت کرد که ملت بزرگ ایران اسلامی به این نظام و انقلاب دلبسته بوده و آن را بیش از گذشته دوست و به آن علاقه دارند.

غراوی اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرد که به نظام جمهوری اسلامی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را افتخاری برای خود می‌دانند.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات گلستان دیروز شنبه ۱۶ تیر ماه، میانگین مشارکت مردم این استان را در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۵.۵ درصد اعلام کرده بود.

به گفته سیدعلی مهاجر، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری «مسعود پزشکیان» ۴۱۶ هزار و ۶۸۲ رای و «سعید جلیلی» ۲۵۹ هزار و ۳۴۸ رای از استان گلستان کسب کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۱۳ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات، ۷۲۵ هزار و ۹۷۹ گلستانی معادل ۵۵.۵ درصد در دور دوم پای صندوق رای آمدند.

به گفته رییس ستاد انتخابات گلستان، میانگین مشارکت مردم این استان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۴۱.۶ درصد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha