۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85532376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۱۵۳ نفر رسید + فیلم

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز یکشنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۸ هزار و ۱۵۳ نفر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن ۵۵ نفر شهید و ۱۲۳ نفر دیگر مجروح شدند.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۸ هزارو ۱۵۳ فلسطینی در نوار غزه شهید و ۸۷ هزار و ۸۲۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با گذشت ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha