امیدواری سرمربی کره‌ای تیروکمان به تنها نماینده ایران در پاریس

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: با توجه به درخواست پاداش سرمربی‌ تیم ملی برای نماینده ایران در المپیک، روند کار را امیدوار کننده می‌بینیم.

غلامرضا شعبانی‌بهار روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های المپیک، اظهار داشت: اگر بخواهم به صورت کلی در مورد کاروان اعزامی کشورمان صحبت کنم باید بگویم نسبت به دوره قبل، حدود یک سوم به لحاظ تعداد کمتر هستیم و از نظر کسب مقام هم با این شرایط و کاهش تعداد نفرات، شرایط فرق خواهد داشت.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس فدراسیون و عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نمایندگان به شکلی مستمر و طبق برنامه تلاش می‌کنند و امیدواریم همه نمایندگان ما در المپیک پاریس موفق باشند.

رئیس فدراسیون تیروکمان در خصوص حضور مبینا فلاح تنها نماینده تیروکمان ایران در بازی‌های المپیک پاریس، گفت: شرایط در این رشته نسبت به سایر رشته‌ها تفاوت دارد، در ادوار گذشته ما به دنبال حضور در المپیک بودیم و در ابتدای حضورمان در این بازی‌ها، نتایج خوبی نگرفتیم.

وی یادآور شد: البته صرف حضور در المپیک یک افتخار است اما نکته قابل توجه این است که در نشستی که با سرمربی کره‌ای تیم ملی داشتیم، او از ما درخواست پاداش کرد و امیدوار است در این دوره از بازی‌ها نتایج خوبی رقم بخورد. ما هم این امید را داریم و برای همه نمایندگان کشورمان در پاریس آرزوی سربلندی می‌کنیم.

گفتنی است بازی‌های المپیک پاریس از ۵ تا ۲۱ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

امیدواری سرمربی کره‌ای تیروکمان به تنها نماینده ایران در پاریس
مبینا فلاح

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha