۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85532588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر ۲۱ سال کشور در رشت آغاز شد

رشت - ایرنا - چهاردهمین دوره رقابتهای اسنوکر قهرمانی زیر ۲۱ سال کشور از امروز یکشنبه به میزبانی گیلان در رشت آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها ۷۸ ورزشکار در رده سنی زیر ۲۱ سال از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که به صورت حذفی در رشت با هم به رقابت می پردازند.

در بازیهای انجام شده امروز، محمد آذرینوش، علی لله گانی، ابوالفضل ناصری کریموند، عرشیا یکتا، تیرداد آزادی پور، یزدان مکرم و امیرمهدی صادق زاده به دور دوم مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال کشور راه یافتند.

همچنین امروز سومین دوره رقابتهای پاکت بیلیارد(ناین بال) قهرمانی زیر ۱۹ سال کشور نیز با حضور ۵۶ ورزشکار از استانهای مختلف همزمان با برگزاری مسابقات اسنوکر در شهرستان رشت آغاز شد.

در این مسابقات نیز که به صورت حذفی دنبال می شود، متین نقدی، آرتین کریمیان، میثاق دهقانی، عرشیا ندافی، رضا ندافی و محمدرسول برسویط به دور دوم رقابتهای پاکت بیلیارد قهرمانی زیر ۱۹ سال کشور راه یافتند.

چهاردهمین دوره رقابتهای اسنوکر قهرمانی زیر ۲۱ سال کشور و همچنین سومین دوره مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی زیر ۱۹ سال کشور به مدت پنج روز در رشت ادامه خواهد یافت.

مسئولیت برگزاری این مسابقات بر عهده نیما غلامی است و حسین بیابانی مقدم به عنوان سرداور، رضا جمال امیدی، مهربد مجاهدنیا، علی قهرمانی، حامد ممتاز، مجید پروانه، علی نصیری، هادی قلی پور، محمد خشنود، ماهان زیبایی، حسین خوش سیرت، سعید فتحی و رامین نصرتی این مسابقات را داوری می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha