۶۰ مجموعه ورزشی سپاه استان مرکزی مجری برنامه‌های اوقات فراغت است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۶۰ مجموعه ورزشی سپاه در این استان به دانش‌آموزان در ایام تابستان خدمات ارایه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مرتضی عمومهدی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت‌های مرکز تربیت بدنی سپاه، از مدرسه فوتبال بسیج اراک و برخی رشته‌های باشگاه مقاومت بسیج افزود: بیش از ۶۰ مجموعه ورزشی در قالب سالن‌های ۹ دی، صالحین و مرکز شهدای بسیج اراک، در حال خدمت رسانی ورزشی، فرهنگی و اوقات فراغت به مردم، دانش‌آموزان و بسیجیان هستند.

وی بیان کرد: سپاه روح‌الله در چند سال اخیر توانسته در راستای قهرمان پروری در سایر رشته‌های ورزشی گام‌های بلندی بردارد و این رویکرد با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ورزشکاران یک الگوی تکثیرپذیر در جامعه محسوب می‌شوند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارند، پس توجه همه جانبه به این قشر از جامعه یک ضرورت مهم است.

وی با تأکید بر اینکه انتقال امید و نشاط به نوجوانان از مهمترین اولویت‌های امروز جامعه است، افزود: باید نوجوانان سرشار از افتخار، شادابی و امیدوار به آینده باشند تا بتوانند در ساخت ایران قوی نقش‌آفرینی کنند.

وی بیان کرد: به برکت فرهنگ و تفکر بسیج امروز نوجوانان زیادی در بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند که ورزش و برنامه‌های اوقات فراغت از جمله آنان است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در راستای غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح‌های مختلفی در بسیج از جمله طرح شهید عجمیان در دستور کار قرار گرفت و سطح استقبال از آن مطلوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha