۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85532682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: انتخاب معلمان با دقت انجام شود

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان‌ گفت: انتخاب و گزینش معلم برای آموزش به دانش آموزان باید با دقت انجام شود تا فضای آموزش و پرورش از مسیر دین و ارزش‌های اسلامی منحرف نشود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری تاکید کرد: در دانشگاه فرهنگیان باید به گونه‌ای عمل شود که معلمانی متدین و انقلابی تربیت و تحویل آموزش و پرورش داده شود.

وی گفت: وظیفه مسئولان مرتبط با نظام آموزشی استان این است که انسان‌های مفید پرورش دهند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به معنویات حوزه آموزش اظهار کرد: تا سال آینده یک زائرسرا برای فرهنگیان و دانش آموزان استان در مشهد دایر شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اجرای طرح مهم‌ «نماد» (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان) در آموزش و پرورش خوزستان افزود: اجرای طرح نماد و کاهش آسیب‌های اجتماعی نایازمند فرهنگ‌سازی لازم بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها است و تنها نباید به امید مسئولان بود.

حسینی محراب ادامه داد: گستردگی فضای مجازی دانش‌آموزان را بیشتر در معرض آسیب اجتماعی قرار می‌دهد، به همین دلیل نیاز است اقدامات مؤثری برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان انجام شود.

وی اظهار کرد: اگر طرح‌نماد که هدف آن جلوگیری از آسیب اجتماعی است، با قدرت در استان اجرا شود، آسیب‌های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از ظرفیت آموزش و پرورش برای انتخاب رشته دانشگاهی پس از آزمون کنکور سراسری استفاده کنند، تصریح کرد: در این ایام برخی آموزشگاه‌ها با تبلیغ دروغین و دریافت هزینه‌های سنگین، اقدام به انتخاب رشته برای دانش‌آموزان می‌کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: آموزش و پرورش این بستر را فراهم کرده تا با دریافت هزینه مناسب و با کمک‌ معلمان، انتخاب رشته دانش آموزان را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، خوزستان، با داشتن یک‌میلیون و یکصد هزار دانش آموز، در شاخص تعداد جمعیت دانش‌آموزی جایگاه سوم کشور را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha