۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85533002
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در کردستان جابجا شد

۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85533002
بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در کردستان جابجا شد

سنندج- ایرنا- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از اول امسال تا پایان خرداد، ۷۰۳ هزار و ۳۹۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شد.

فرزاد حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب ۱۰۳ هزار و ۶۰ سفر جابجا شده‌اند، ضمن اینکه جابجایی مسافر در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد و تعداد سفرهای انجام شده ۲.۷ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع سفرهای انجام شده در سال جاری بیشترین جابجایی با مینی بوس به تعداد ۳۴۵ هزار و ۵۴۳ مسافر و در قالب ۳۰ هزار و ۱۲۴ سفر بوده است که در این بخش ۸۰ درصد در بخش مسافر و ۱۳.۵ درصد در بخش سفر افزایش داشته ایم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: همچنین ۲۱۶ هزار و ۳۹۵ مسافر در قالب ۶۳ هزار و ۴۵۳ سفر با ناوگان سواری عمومی جابجا شده است که در بخش مسافر ۱۱.۵ درصد و در بخش سفر نیز هشت درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: در سال جاری ۱۴۱ هزار و ۴۵۵ مسافر در قالب ۹ هزار و ۴۸۳ سفر با ناوگان اتوبوسی انجام شده است که در بخش مسافر ۱۷ درصد و در بخش سفر ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

در حال حاضر هزار و ۲۰۰ دستگاه سواری، ۷۵۰ دستگاه مینی بوس و ۱۵۵ دستگاه اتوبوس در قالب ۷۱ شرکت حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha