۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85533034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها ۱۷ مدرسه فوتبال در خراسان‌شمالی مجوز فعالیت دارند

بجنورد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان‌شمالی با اشاره به افزایش مدارس غیرمجاز، گفت: تنها ۱۷ باشگاه استان در سالجاری مجوز مدرسه فوتبال دریافت کرده یا مجوزهای خود را تمدید کردند.

محمد شاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدارس فوتبال مجوز دار در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان فعالیت می کنند.

وی افزود: بجنورد با ثبت ۱۰ مجوز بیشترین مدرسه فوتبال خراسان شمالی را دارد.

شاهدی ادامه داد: اسامی مدارس مجوز دار فوتبال بارها در پایگاه های خبری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مدارس غیرمجاز از دغدغه های هیات فوتبال خراسان‌شمالی است، گفت: هر ساله در فصل اوقات فراغت شاهد تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس فوتبالی هستیم که مجوزی از سوی هیات فوتبال استان ندارند.

دبیر هیات فوتبال خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: براساس مقررات مدرسه فوتبال باید قبل از شروع فعالیت نسبت به کسب مجوز لازم از هیات فوتبال استان اقدام کند.

شاهدی تاکید کرد: اگر خانواده‌ها بدون استعلام در مدارس ورزشی و باشگاه‌ها ثبت نام و سپس دچار مشکل شوند مسوولیت آن برعهده خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها می خواهیم قبل از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال از داشتن مجوز و فعالیت قانونی آن اطمینان داشته باشند.

افزون بر هفت هزار ورزشکار آقا و خانم خراسان شمالی در رشته فوتبال فعالیت دارند.

خراسان شمالی ۵۰ هیات ورزشی دارد که بیش از ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha