تاکید دوباره شرکت آبفا در باره مصرف بهینه آب در اصفهان

اصفهان - ایرنا - شرکت آبفای اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای بازهم از مردم این استان خواست تا در مصرف بهینه آب بیش از گذشته کوشا باشند.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان قرار گرفت، از عموم مردم خواسته شده است که با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا در روزهای اخیر، با صرفه‌جویی در مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرمتعارف، شرکت آبفا را در تامین پایدار آب آشامیدنی یاری کنند.

در این اطلاعیه اضافه شده است که تامین پایدار آب آشامیدنی با همکاری همگانی میسر است.

این شرکت در روزهای گذشته هم در باره ضرورت مصرف بهینه آب و لزوم صرفه‌جویی از سوی همه مردم بعنوان یک دغدغه عمومی هشدار داده بود.

تاکید دوباره شرکت آبفا در باره مصرف بهینه آب در اصفهان

شرکت آبفا همچنین از حضور مروجان مصرف بهینه آب در گردهمایی هیات‌های مذهبی استان بویژه در گلستان شهدای اصفهان و توزیع بروشور و پوستر و توصیه به رییسان هیات‌ها در باره رعایت مصرف بهینه آب خبر داد.

به حداقل رساندن استفاده از سیستم‌های سرمایشی، استفاده از سایبان بر روی کولرها، استفاده از پمپ آب همراه با مخزن ذخیره، جلوگیری از بازماندن شیر آب در هنگام شست‌وشو و تهیه پذیرایی، استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای خنک کردن محیط، پرهیز از ریختن باقیمانده پذیرایی‌ها در مجرای فاضلاب شهری و ارائه توصیه‌های مدیریت مصرف به عزاداران حسینی از جمله موارد مطرح شده بوده است.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی اصفهان نیز درباره تقویت و ماندگاری توده هوای گرم تا امروز در مناطق مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
هواشناسی اصفهان با توجه به این شرایط در باره احتمال گرمازدگی هشدار داده و بر ضرورت مراقبت‌ لازم از افراد دچار بیماری‌های پوستی و همچنین مصرف بهینه و مدیریت حامل‌های انرژی تاکید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha