نماینده مجلس: تقویت زیرساخت‌ها مطالبه چهارمحال و بختیاری از دولت چهاردهم است

شهرکرد- ایرنا - نماینده مردم حوزه شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: مهمترین مطالبه چهارمحال و بختیاری از دولت چهاردهم تقویت زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف است.

غلامرضا میرزایی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود گام‌های اساسی توسعه‌ای برداشته شده از سوی دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری اما هنوز برخی کمبودها و کاستی‌هایی در بخش زیرساختی وجود دارد که انتظار می‌رود در راستای رفاه و آسایش مردم گام‌های اساسی در این خصوص برداشته شود.

وی اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختیاری انتظار دارند دولت در خصوص تامین و تقویت زیرساخت‌ها برای رسیدن به توسعه پایدار برنامه عملیاتی داشته باشد.

میرزایی با اشاره به فرصت محدود کار در چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و سرد شدن هوا گفت: انتظار می‌رود دولت چهاردهم پس از استقرار هرچه سریع‌تر در خصوص تعیین تکلیف ارکان اجرایی استان تصمیم‌گیری کند تا به این صورت فرصت کار از دست نرود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی حل مشکل آب را یکی از مسائل استان عنوان کرد و اظهار داشت: سنگ بناهایی برای بر طرف کردن این چالش مهم در استان گذاشته شده و گام‌های مهمی نیز برداشته شده است اما باید همچنان با یک برنامه‌ریزی اصولی در راستای برطرف کردن این چالش مهم تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از افراد توانمند در دستور کار دولت چهاردهم قرار گیرد افزود: امروز فرصت آزمایش و خطا وجود ندارد و پیشنهاد می‌شود دولت چهاردهم در کنار توجه به وفاق ملی با برنامه‌ای مدون از افراد توانمند برای اداره امور کشور استفاده کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات فرصت برتری در عرصه بین‌المللی را به ایران اسلامی داد که باید از این فرصت استفاده کرد.

میرزایی گفت: امروز ایران در عرصه بین‌المللی به خصوص منطقه خاورمیانه دست بالا دارد به همین دلیل باید از این موضع قدرت بهترین استفاده شود و یکی از مهمترین راهبردهای دولت چهاردهم حفظ و تقویت برتری ایران در خاورمیانه و آسیا باشد.

وی ادامه داد: امروز ایران از نظر نظامی و قدرت سیاسی در حال تبدیل از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت جهانی است و باید قدر این قدرت و موقعیت را دانست و برای تقویت آن تلاش کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از مواردی که دولت چهاردهم مورد توجه قرار دهد حضور فعال و پرنشاط در عرصه اجتماعی و در بین مردم است.

وی یادآور شد: مردم این توانمندی، مشارکت و به صحنه آمدن را بارها در دوره‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند و این وظیفه مسوولان است که برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشت مردم تلاش کنند.

به گفته میرزایی، آنجایی که مردم احساس کنند مسوولان به طور جد به دنبال حل مشکلات هستند آن‌ها نیز در عرصه‌های مختلف برای تقویت نظام جمهوری اسلامی پیشگام می‌شوند و این اصل را بارها به اثبات رسانده‌اند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه سالجاری با رقابت مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار شد و در نهایت مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور ایران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha