بیش از ۱۲ هزار بیمار از خدمات تصویربرداری بیمارستان شهید گنجی برازجان بهره‌مند شده‌اند

بوشهر- ایرنا- رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: ۱۲ هزار و ۴۴۸ بیمار از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ از واحد تصویربرداری بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان خدمات تشخیصی دریافت کرده‌اند.

«امین آزادفر» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از این تعداد بیمار، ۶ هزار و ۵۵۸ بیمار به‌ صورت سرپایی و پنج هزار و ۸۹۰ بیمار به‌صورت بستری خدمات تصویربرداری موردنیاز را دریافت و تحت درمان پزشکان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: از کل خدمات تصویربرداری ارائه‌شده به بیماران، هفت هزار و ۷۴۹ در قسمت رادیولوژی، ۹۵ مورد ماموگرافی به‌صورت سرپایی، یک هزار و ۶۷۴ مورد سونوگرافی، ۲ هزار و ۹۶۰ مورد سی‌تی‌اسکن و یک هزار و ۸۶۴ مورد نیز ام.آر.آی بوده است.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تصریح کرد: بدیهی است آمار ارائه‌شده مربوط به تعداد بیماران بوده که خدمات را دریافت نموده‌اند و گاهی یک بیمار به علت عوارض مختلفی که دارد، خدمات متنوع و متعددی را دریافت داشته که در آمار ذکر نشده است.

آزادفر ادامه داد: در این بیمارستان ۲۵ کارشناس ماهر و توانا و پنج پزشک متخصص رادیولوژی مشغول ارائه خدمات تصویربرداری به بیماران هستند.

بیشتر بخوانید

۶۲۰ میلیارد ریال طرح در بیمارستان شهید گنجی برازجان در دست اجرا است

۱۲ پزشک متخصص جذب بیمارستان برازجان شدند

بهره‌مندی بیش از ۳۶هزار بیمار از خدمات تصویر برداری بیمارستان برازجان

وی در خصوص نرخ هزینه خدمات تصویربرداری بیمارستان گفت: با وجود اینکه هزینه نگاهداشت و تعمیرات دستگاه‌های مستقر در واحد خدمات تصویری برداری بیمارستان بسیار بالاست ولی به جهت رفاه حال بیماران، تمامی خدمات تصویربرداری بیمارستان بر اساس بیمه‌های پایه و همچنین بسیاری از بیمه‌های مکمل بوده و با نرخ دولتی به بیماران و مراجعین ارائه می شود.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان یادآور شد: بر این اساس پرداختی از جیب مراجعین و بیماران در مقایسه با بخش‌های خصوصی بسیار پایین‌تر است.

آزادفر بیان کرد: در بیمارستان شهید صادق گنجی خدمات مختلف تصویربرداری تشخیصی از جمله رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن و ام.آر.آی انجام می شود که این خدمات تشخیصی کمک بسیار شایانی به‌سرعت و دقت پزشکان در امر تشخیص و درمان بیماران دارد.

برازجان مرکز شهرستان دشتستان در 60 کیلومتری بوشهر واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha