۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85533444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کم‌آبی ملاشیه اهواز برطرف خواهد شد

۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷
کد خبر: 85533444
کم‌آبی ملاشیه اهواز برطرف خواهد شد

اهواز - ایرنا - قائم مقام آبفای اهواز گفت: با افزایش ظرفیت خروجی آب از تصفیه‌خانه شرکت گروه ملی به میزان ۷۵۰ مترمکعب در ساعت، مشکل کم‌آبی منطقه ۸۰ هزار نفری ملاشیه شهرستان اهواز برطرف خواهد شد.

فرزان عباسیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بین آبفا و شرکت گروه ملی، میزان خروجی آب از تصفیه‌خانه گروه ملی باید ۷۵۰ مترمکعب در ساعت باشد تا مشکل کمبود آب در ملاشیه به طور کامل برطرف شود.

وی بیان کرد: تا یک ماه و نیم پیش میزان خروجی آب از تصفیه‌خانه گروه ملی ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت بود که با تقویت پمپ‌ها، این میزان تا ۵۵۰ مترمکعب بر ساعت افزایش و شرایط در منطقه پایدارتر شد.

قائم مقام آبفا اهواز با اشاره به مشکلات مربوط به افت فشار آب منطقه ملاشیه در ایام گرم سال بیان کرد: مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند دارای انشعاب غیرمجاز بوده و این موضوع باعث مشکل در امر خدمات‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سه خیابان غضبان واقع در منطقه ملاشیه با کمبود آب مواجه هستند که تا آخر این هفته با اجرای خط انتقال و اتصال آن به شبکه، مشکل آنها برطرف می‌شود همچنین اگر خروجی آب ملاشیه از تصفیه‌خانه گروه ملی به ۷۵۰ مترمکعب بر ساعت برسد مشکل کم‌آبی خیابان هشت ملاشیه حل می‌شود.

عباسیان در خصوص مشکل کم‌آبی منطقه عین دو اهواز گفت: انتهای خیابان‌های ۱۲ غربی و ۱۶ شرقی که حدودا ۲۵ خانوار در این مناطق سکونت داشته و دارای انشعاب غیرمجاز هستند با کمبود آب مواجه می باشند که با تانکر کار آبرسانی به آنها انجام می‌شود.

وی در خصوص مشکل کم آبی خیابان ۶ هجرت منطقه عین‌دو بیان کرد: در صورت تکمیل طرح انتقال، مشکل کم‌آبی در این محدوده برطرف می‌شود.

قائم مقام آبفای اهواز گفت: تا چند روز آینده با نصب یک دستگاه پمپ قوی، آبرسانی در منطقه عین‌دو بهتر از وضع موجود خواهد شد.

بر اساس این گزارش منطقه ملاشیه اهواز با ۲۳۱ خیابان اصلی و فرعی حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت و حدود هشت هزار و ۵۰۰ خانوار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha