۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85533641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

درخواست مقتدی صدر از طرفدارانش: در مواکب حسینی پرچم فلسطین را برافرازید

تهران- ایرنا- رهبر جریان صدر عراق امروز (دوشنبه) در سخنانی خواستار برافراشتن پرچم فلسطین در مواکب حسینی توسط طرفدارانش شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه سومریه نیوز، سید «مقتدی صدر» امروز در توصیه به طرفدارانش گفت: به هیأت‌های عزاداری و مداحان حسینی توصیه می‌کنم چه در مراسم عزاداری دهه اول محرم و چه در مراسم اربعین، پرچم فلسطین را برافراشته و از مظلومیت آن‌ها یاد کنند.

صدر در این باره اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین الهام گرفته از مظلومیت امام حسین علیه السلام است.

رهبر جریان صدر عراق پیشتر و همزمان با آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بستن گذرگاه‌های آن، خواستار حرکت طرفدارانش به سمت مرزهای فلسطین اشغالی با هدف شکستن محاصره این باریکه شده بود.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha