۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85533926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در استان بوشهر به آستانه ۵۰درجه سانتیگراد می‌رسد

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا دمای بیشینه هوا در برخی نقاط این استان، به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس ( سانتیگراد ) خواهد رسید.

" زهرا راستگو " روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از فردا تا اوایل هفته آینده، غبار محلی، در برخی از ساعات وزش ملایم باد، افزایش شرجی و رطوبت هوا و مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی افزود: امروز بیشینه دمای هوا در شهرهای برازجان  ۵۰ درجه سانتیگراد و  بهرگان از توابع شهرستان دیلم با کمینه ۲۷ درجه ثبت شده است.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: میزان رطوبت نیز امروز برای عسلویه ۶۶درصد و جم ۱۱ درصد ثبت شده است.

راستگو ادامه داد: بدلیل خوب بودن کیفیت هوا دید افقی در همه مناطق استان بوشهر ۱۰ هزار متر است.

بیشتر بخوانید

مصرف برق در استان بوشهر از ۲هزار و ۳۳۱ مگاوات عبور کرد

کاهش مجدد ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی بوشهر

دمای هوا در استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند

وی یادآور شد: براساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

راستگو گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر بطور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در طول روز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۰، مد اول ساعت ۰۹:۳۵ ، جزر دوم ساعت ۱۷:۲۵ و مد دوم ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha