تحویل ۶۰ جلیقه و راکت پلیسی به هیات‌های مذهبی پایتخت

تهران بزرگ- ایرنا- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با تمامی هیات و دستجات عزاداری در تعامل کامل است و حتی در روزهای اخیر تعداد ۶۰ عدد جلیقه پلیس راهور و به همین مقدار نیز راکت پلیسی، در اختیار این عزیزان که در تعامل با پلیس بوده اند قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ فیروز کشیر روز سه شنبه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش افزود: هم اینک تجهیزات مذکور تحویل هیات امامزاده علی اکبر چیذر، هیات‌های مناطق ۷، ۱۰، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با اعلام تمهیدات ترافیکی ایام محرم ۱۴۰۳ تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ جهت برقرای نظم عبور و مرور در شب‌های محرم آمادگی کامل دارد. با توجه به برگزاری مراسم ایام دهه اول محرم، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به رسم همه ساله، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را برای هر چه باشکوه و منظم تر برگزار شدن این مراسم پیش بینی و در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ کشیر برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) و نیز راسمات تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را از مهم ترین این برنامه ها ذکر کرد و افزود: همکاران بنده به صورت صد درصدی در تمامی معابر اصلی وفرعی حضور خواهند یافت و درباره جزییات و تمهیدات ترافیکی این مراسمات اطلاع رسانی لازم انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه کمیسیونی با حضور سرکلانتران و روسای مناطق پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری مراسمات ایام محرم امسال برگزار شده است گفت: هماهنگی‌های لازم برای هرچه باشکوه تر و منظم تر برگزار شدن این مراسمات و تامین نظم عبور و مرور صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: دوستان در دیگر هیات مذهبی نیز می‌توانند با هماهنگی با منطقه مربوطه پلیس راهور و یا سرکلانتری منطقه ای که در آن حضور دارند جهت دریافت این تجهیزات هماهنگی لازم را صورت دهند تا جهت روان سازی معابر در ایام برگزاری مراسم از این وسایل و تجهیزات استفاده لازم را به عمل آورند و پلیس راهور تهران بزرگ با آغوش باز این اقدامات را در راستای تامین نظم عبور و مرور می‌پذیرد.

سرهنگ کشیر از عزاداران و دلدادگان سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خواست تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ را که در این ایام خالصانه و با تمام وجود در خدمت تامین نظم و امنیت تردد شهروندان هستند را نیز از دعای خیر خود محروم نکنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha