۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85534001
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نصیرزاده: تیم فولاد خوزستان یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر است

اهواز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد همواره جزو مدعیان لیگ برتر بوده و قطعا فصل آینده نیز با برنامه‌ریزی دقیق و مسنجم، یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا هوشنگ نصیرزاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولا نیروهای بیرون باشگاه (هواداران) با انتقادهای خود، افراد داخل باشگاه را کنترل می‌کنند که کار بسیار خوبی است اما بیان حرف‌هایی که هنوز در باشگاه محقق نشده اصلا جالب نیست. به عنوان مثال عنوان می‌شود که باشگاه به دنبال جذب فلان بازیکن است در حالی که چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی خطاب به همه دوستداران تیم فولاد خوزستان بیان کرد: خواهش می‌کنم که فضای مجازی به طرف حقیقت رفته و از شائبه‌ها پرهیز کرد. جو هواداران فوتبال در خوزستان را دوست دارم چرا که اینجا یک استان فوتبال‌خیز است.

نصیرزاده با اشاره به عملکرد ضعیف فولاد در فصل قبل گفت: فصل گذشته یک سری یارگیری‌هایی انجام شد که درست نبود لذا امسال با یک درایت جدید، به دنبال جذب بازیکن خوب و باکیفیت هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی گزینه خوبی برای تیم فولاد است افزود: قرار است ابتدا فراخوان بزنیم تا ارزیابی اولیه از بازیکنان انجام شود و در ادامه کار را جلو ببریم.

وی ادامه داد: باشگاه فولاد نیروهای کارآمد و خوبی دارد که به موفقیت تیم کمک می‌کنند و همچنین در حال رفع برخی از نواقص ورزشگاه هستیم.

نصیرزاده ابراز امیدواری کرد: در آینده بتوانیم وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.انگیزه بازیکنان و حمایت هواداران باعث برد فولاد مقابل نساجی در هفته پایانی شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که وضعیت بهتری در تیم رقم بزنیم. مدیریت شرکت فولاد و اعضای هیات مدیره، نگاه خوبی نسبت به باشگاه داشته و از هفته آینده فشار کار در باشگاه بیشتر می‌شود.

وی اظهار کرد: یک طرح سه ساله برای تیم در نظر گرفته شده تا به موفقیت برسیم اگرچه همواره جزو مدعیان هستیم و امیدوارم نتایج مطلوب و خوبی در لیگ آینده کسب کنیم.

تیم فولاد خوزستان فصل قبل با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه یازدهم رده‌بندی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha